2013. január 4., péntek

Katicabogár torta

Nem sikerült igazi profi katicabogarat készítenem, azért remélem tetszeni fog az ünnepeltnek.

6 tojásos piskótát készítettem, a receptet nem írom le :)

Hozzávalók a krémhez:
1 tasak sötét csokipuding, 2,5 dl tej, 25 dkg mascarpone, 2,5 dl tejszín, 15-20 dkg porcukor.
A pudingot 2 evőkanál cukorral megfőzzük, hagyjuk kihűlni. A tejszínt kemény habbá verjük, beledolgozzuk a mascarponét, a porcukrot és a kihűlt pudingot. 
A kihűlt piskótát elvágjuk 3 fele.
2 evőkanál cukorból, kevés vízzel szirupot főzünk, belekavarunk 2-3 evőkanál rumaromát, ezzel locsoljuk meg a piskóta lapokat, majd a csokikrémmel megtöltjük. 
A bevonathoz egy eperízű pudingot 2,5 dl tejben megfőztem, hozzákavartam piros ételfestéket, így jó piros színt kaptam, ezzel vontam be a torta tetejét, a többi bevonat marcipánból készült. 

Nincsenek megjegyzések: