2012. április 17., kedd

Zöldhagymás-darált hússal töltött karaj


Hozzávalók:
70 dkg csontnélküli karaj, 15-20 dkg darált hús, 1 csokor zöldhagyma, 2 gerezd fokhagyma, 1 tojás, fél szelet kenyér, só, bors, pirospaprika, olaj.
Elkészítése:
A húst felszeleteljük, kiklopfoljuk majd sóval, borssal befűszerezzük. A darált húshoz adjuk hozzá a tejbe áztatott és kinyomkodott kenyeret, a zúzott fokhagymát, a tojást, fűszerezzük sóval, borssal pirospaprikával, majd hozzákavarjuk az apróra vágott zöldhagymát. Ezzel a töltelékkel megtöltjük a karajszeleteket, felcsavarjuk majd olajozott alufóliába csavarjuk és előmelegített sütőbe megsütjük, majd a fóliát levesszük, meglocsoljuk zsírral vagy olajjal és készre sütjük.

5 megjegyzés:

heti menük írta...

Imádom az efféle töltött-göngyölt húsokat:)

Blogkonyha írta...

Nagyon guszta, főleg avval finom zöldségkörettel! Szeretném én is...:o)

Ditta tortái írta...

Hú ez nagyon guszta lett,na és finom is:)

Vicuska írta...

A sok finomságodat már megcsodáltam, csak visszajöttem kommentelni :) A reszelt sárgarépával stb. töltött husijaimat megreszkíroztam feltekerve kis formátumú tepsibe tenni, aggódtam picit, szétnyílnak e a hússzeletek, de szépen megtartották formájukat, nem lazultak, szépre sültek. Azóta nem csomagolom, de ehhez több roládra van szükség, hogy tudják egymást támogatni :D

Jutka írta...

Köszönöm!
Vicuska, én sem mindig csomagolom..itt kicsit féltem, hogy nem fog megpuhulni a karaj, de nagyon finom lett :)