2011. szeptember 22., csütörtök

Gyerektorták

 A nyáron többször is készítettem szülinapi tortát, a keresztfiaim naponta újabbnál újabb kívánságokkal álltak elő, hogy ki milyen tortát szeretne. Nem volt nehéz dolgom, ugyanis a levegőbe le is rajzolták, hogyan kell különböző tortákat összedobni  :)

Ez a dínó torta Koppány 7. születésnapjára készült, málnás-joghurtos töltelékkel.

Ákos 6 éves és Hunor 1 éves szülinapjára, csoki krémes autótorta volt.
Ez a haltorta Zoltán 5. szülinapjára készült, a rendelés egy csuka volt.. elmegy talán pontynak :)
Barackos joghurttorta
Pillangó (csokikrémes) torta

9 megjegyzés:

Jutka írta...

Köszönöm Éva, egyébként ők a keresztfiaim és nem az unokáim :D

Rozsika írta...

Hát az meghiszem hogy lerajzolták a levegőbe mert az én fiamnak is szülinapja volt (majd jövök azzal is a blogomba)de két hétig rajzolta nekem, hogy tökéletes legyen és magyarázta.A torták szépek ügyes vagy ,a receptjeid meg tökéletesek .

Kati írta...

Nagyon jó keresztmami lehetsz, hogy bevállaltál ennyi szép tortát, de látom örvendtek is neki a fiuk.

4Gyerek írta...

de nagyon ügyes vagy

Gerdi írta...

Milyen fiús család vagytok:-) Nagyon szép tortákat készítettél a keresztfiaidnak, a dinós a kedvencem. Annyira ötletes.

Ottis írta...

Nagyon jó mindhárom, szerintem nagyon ügyi vagy!Én ilyeneket nem tudok összehozni!Gratula!

Adél írta...

Nagyon szépek.

Bianka írta...

Nagyon aranyosak mint a torták, mint a gyerekek

Vicuska írta...

Nem semmi, nagyon ügyesen megoldottad!!!! Örülhettek neki a lurkók!