2011. július 21., csütörtök

Darált hússal töltött padlizsán


Hozzávalók:

4 kisebb padlizsán, olaj, só, őrölt bors, 1 közepes fej hagyma, 50 dkg darált hús, 1 db. sárgarépa, 3 db. érett paradicsom vagy 4 dl. paradicsomlé, bazsalikom, oregánó, fokhagyma,
reszelt sajt.

Elkészítése:


A padlizsánokat megmossuk, hosszában félbevágjuk, a belsejüket kikanalazzuk, majd kissé
megsózzuk. Az olajon megfuttatjuk az apróra vágott hagymát, fokhagymát, majd hozzáadjuk a darált húst, a hámozott paradicsomot vagy paradicsomlét, a lereszelt sárgarépát, sózzuk, borsozzuk megszórjuk bazsalikommal és oregánóval. A padlizsánhúst kockára vágjuk és a raguhoz adjuk kb. 30 perc alatt készre főzzük. 

A sütőt előmelegítjük, a fél padlizsánokat megtöltjük a darált húsos keverékkel, kb. 50 perc alatt készre sütjük, az utolsó 5 percben megszórjuk reszelt sajttal és visszatesszük sütőbe amíg a sajt szépen megpirul.

8 megjegyzés:

Okki írta...

Nagyon finom lehet! :)

Adél írta...

Szerintem is ,nagyon finom lehet.El fogom készíteni,mert eddig csak cukkinit szoktam így tölteni,az is nagyon fincsi.

Petra írta...

Tökkel szoktam hasonlót készíteni. Padlizsánnal különösen finom lehet. :)

Éva írta...

Nagyon guszta, finom lehet!:)

Bianka írta...

Nagyon szeretném

kismazsi írta...

Nagyon guszta!!Én még csak a cukkinis változatot csináltam, az a kedvencünk, szerintem ez is biztos finom! Ki fogom próbálni, köszi a receptet!

Kati írta...

Nagyon finomat készítettél, még sosem készítettem töltött padliszánt, de nagyon tetszik a recepted.

Csatlós Erzsébet írta...

Ez nagyon jól néz ki! Biztosan csudafinom!