2010. május 6., csütörtök

Bögrés-mákos sütemény



Hozzávalók: 1 bögre mák (darálva) 1 bögre cukor 1 bögre liszt 1 bögre tej vagy joghurt egy egész tojás egy csipet só 2 evőkanál olaj kiskanálnyi sütőpor vagy szódabikarbóna (A bögre ajánlott mérete kb. 2,5 deciliter.)
Elkészítés: A felsorolt anyagokat összekeverjük, kizsírozott, (vagy kivajazott), és kilisztezett tepsibe vagy muffin formába töltjük a masszát. Közepesen meleg sütőben 15-20 perc alatt megsül. A darált mák helyett darált dióval is készíthető, (akkor "bögrés-diós" lesz a neve). A tetejére csokimázat teszünk vagy porcukorral megszórva tálaljuk.

7 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon szépségesek

T REKA írta...

HÁT EZ NAGYON FINI!!!
ÉS EGYSZERŰNEK IS TŰNIK AZ ELKÉSZITÉSE

Melinda írta...

Nagyon szeretem ezt a mákost, de jó hogy eszembe juttatad! Most nagyon örülnék egy darabnak.

Móni írta...

Én ettem belőle! És olyan, de olyan finom volt :)))!

Jutka írta...

Nagyon hamar megy, 10 perc és kész az összeállítása, majd csak a sütés marad. Megéri kipróbálni, jó sütést :)

Névtelen írta...

Én a diós változatot próbáltam ki, és NAGYON FINOM lett! Köszönöm a receptet!
Katus

Katus írta...

Ismét ez sül a sütőmben (DIÓSAN), csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy próbálja ki!