2009. november 28., szombat

Vaddisznó vadas


Pácléhez:

1 nagy fej vöröshagyma
15 dkg sárgarépa
15 dkg petrezselyem
2 gerezd fokhagyma
1-2 babérlevél
5-6 szemes bors
1 kg vaddisznókaraj

A pácléhez valókat kb. 2 liter vízben (vagy annyiban, hogy ellepje a húst) felforraljuk, még melegen a megtisztított húsra öntjük, s két-három napig hideg helyen tároljuk. (Sózni nem szabad még ilyenkor.)
A húst kuktába tesszük,a páclével együtt kb. 45 perc alatt megfőzzük.
A zöldségeket kihalásszuk, összeturmixoljuk.

1 kiskanál cukrot megpirítom, és feltöltöm a húslével,1 leveskockát belefőzök, majd ráöntöm a húsra a pépesített zöldséggel együtt.
1 evőkanál mustárt, 1 dl. tejfölet, 2 kanál lisztet kikavarok és besűrítem a húst.

3 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Finomat hoztál, én szeretem a vadast nagyon, csak a férjem nem.. 1 személyre főzni pedig nem lehet sajnos..

Garffyka írta...

Nyamm, nagyon szeretem a vadast és ez különösen finom lehet, igazi vadhúsból. Nálunk általában húsleves után készítem, marhahúsból.

Robi írta...

Szuper recept hétvégén elkészítem